În această secțiune sunt descrise condițiile generale de utilizare ale site-ului www.climastore.ro, precum și definirea termenilor utilizați în relațiile comerciale online cu clienții noștri. Vizitarea, utilizarea și plasarea de comenzi pe www.climastore.ro, constituie acordul implicit cu privire la Termenii și Condițiile site-ului. ClimaStore își rezervă dreptul de a modifica Termnii și Condițiile, fără o notificare prealabilă a Vizitatorilor/Utilizatorilor/Clienților/Cumpărătorilor. www.climastore.ro- denumirea comercială a ANDO COM SRL, persoană juridică română, cu sediul social în Constanța, Strada I.G.Duca, Nr. 12, Spațiul comercial 10, Etaj Parter, Cod Poștal 900679, Jud. Constanța, înregistrată în Registrul Comerțului, având număr de ordine J13/3370/1991, C.U.I 1884983. Site- www.climastore.ro– spațiu comercial online; Vânzător– ANDO COM SRL prin www.climastore.ro; Cumpărător- orice persoană fizică (inclusiv minorul cu vârsta peste 16 ani) sau persoană juridică, care achiziționează un produs sau serviciu de pe site, în schimbul unui preț determinat, și care încheie un contract de vânzare-cumpărare cu S.C ANDO COM SRL prin www.climastore.ro. Vizitator- orice persoană care accesează site-ul www.climastore.ro ; Utilizator- persoană fizică (inclusiv minor cu vârsta peste 16 ani) sau persoană juridică, care a creat un cont pe site, după parcurgerea tuturor pașilor din secțiunea creare cont și care și-a dat astfel acordul implicit cu privire la Termenii și Condițiile privind utilizarea site-ului. Utilizatorul poate crea contul folosind numele real sau un pseudonim. Client– persoană fizică (inclusiv minor cu vârsta peste 16 ani) sau persoană juridică, care are sau obține acces la conținutul site-ului, prin mijloacele de comunicare accesibile, și care lansează o comandă (online, e-mail, telefonic). Potențial client- persoană fizică (inclusiv minor cu vârsta peste 16 ani) sau persoană juridică, care are sau obține acces la conținutul site-ului, prin mijloacele de comunicare accesibile, și care lansează o cerere de ofertă (online, e-mail, telefonic). Contul meu– secțiune a site-ului, creată prin utilizarea unei adrese de e-mail și a unei parole, care constituie spațiul dedicat unui utilizator, prin care acesta poate lansa o comandă online, și care conține date de identificare pentru persoana fizică (inclusiv minor cu vârsta peste 16 ani) sau persoana juridică. Utilizatorul este responsabil pentru veridicitatea informațiilor transmise, asigurând totodată exactitatea datelor înregistrate în contul meu. Utilizatorul poate crea contul folosind numele real sau un pseudonim. Secțiunea poate cuprinde totodată informații despre istoricul comenzilor, garanții, facturi, alte date relevante în relația comercială cu S.C ANDO COM SRL prin www.climastore.ro Produse și Servicii- orice bunuri determinate listate pe site, și care pot face obiectul unui contract de vânzare-cumpărare între Vânzător și Cumpărător. Contract – reprezintă acordul de voință între Vânzător și Cumpărător, în calitate de părți, încheiat în mod valabil la distanță, fără a fi necesară prezența fizică simultană a acestora. Dacă părțile nu au convenit altfel, contractul se consideră încheiat în momentul în care acceptarea ofertei de a contracta a ajuns la cunoștința ofertantului. Contractul care, prin natura sa ori la cererea beneficiarului, impune o executare imediată a unei prestații caracteristice, se consideră încheiat în momentul în care debitorul acesteia a început executarea, în afară de cazul în care ofertantul a cerut ca în prealabil să i se comunice acceptarea. Comandă – document în formă electronică, care atestă intenția Cumpărătorului de a achiziționa un produs sau serviciu de pe site, și care este transmis Vânzătorului sub aceeași formă. Conținut- Informațiile de orice natură prezentate pe site, care pot fi accesate și vizualizate, cu privire la datele de identificare ale Vânzătorului, politicile practicate în relațiile comerciale, produsele, serviciile și prețurile practicate de Vânzător, inclusiv ofertele individuale către anumite categorii de Cumpărători, precum și conținutul corespondenței electronice dintre Vânzător și Cumpărător (această enumerare are titlu exemplificativ și nu este limitativă). 4.1. Tarifele pentru bunurilor comercializate sunt afișate pe site în dreptul fiecărui produs și sunt exprimate în lei, fără T.V.A . 4.2 Sistemul de impunere al T.V.A- nu se aplică T.V.A. 4.3 Prețul facturat este cel afișat pe site, pentru produsul comandat, la momentul finalizării comenzii. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt menționate pentru fiecare Comandă. Vânzătorul va întocmi o factură pe care o va transmite Cumpărătorului fie în format electronic, la adresa de e-mail menționată, fie pe suport hârtie, la momentul livrării, sau ambele. 4.4 Taxa de timbru verde nu este inclusă în prețurile afișate pe site, urmând a fi aplicată pentru fiecare comandă în parte. 4.5 Pentru a asigura exactitatea datelor, în vederea întocmirii corecte a facturii, Cumpărătorului îi revine obligația de a actualiza datele personale și de contact ori de câte ori intervin schimbări relevante în relația comercială cu Vânzătorul. 4.6 Plata prețului se face prin următoarele metode: plata ramburs la livrare, online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro). 4.7 Dacă ați ales metoda de plată ” Online prin card bancar “ este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizata a procesatorului de plăți. – Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro)se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. – “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată,la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision! 4.8 Modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică se poate solicita în termen de maxim 48 h de la intrarea în posesia produselor. Termenul de soluționare este de până la 10 zile lucrătoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanță eliberată de către firma de curierat pe persoană juridică. Facturile eliberate la sediu nu se pot modifica. ATENȚIE: În cazul în care bunurile returnate prezintă deteriorări, sunt incomplete, prezintă urme de utilizare precum: lovituri, uzuri, zgârieturi, au accesorii lipsă sau deteriorate (precum cabluri sau tubulaturi tăiate), prezintă urmele unor șocuri electrice, au documentație lipsă (precum certificate de garanție, manuale de utilizare), www.climastore.ro își rezervă dreptul fie de a scădea din prețul bunului returnat contravaloarea prețului plătit pentru a aduce bunul în starea în care poate fi valorificat, fie în cazul în care urmele de utilizare au adus bunul în starea în care acesta nu mai poate fi valorificat, poate refuza returul. Deasemenea trebuie returnate produsule acordate cu titlu promoțional, sau de bonus, împreună cu produsul care face obiectul comenzii. Condițiile de retur pentru produsele acordate cu titlu promoțional sau de bonus, sunt aceleași ca cele pentru produsele care fac obiectul contractului de vânzare-cumpărare. Dacă au fost comandate mai multe produse de același fel și de la același producător (spre exemplu patru aparate de aer condiționat Aer Conditionat Haier DAWN R32 12000 BTU), produsele pot fi returnate doar dacă numai unul dintre acestea a fost desigilat. În situația unor retururi repetate, în mod abuziv, www.climastore își rezervă dreptul de a refuza returul. Produsele care au fost aduse în stoc, special pentru un cumpărător, în urma unei comenzi ferme și personalizate, indiferent de categorie, indiferent dacă a fost sau nu a fost plătit un avans , nu pot fi returnate. Cumpărătorul are obligația de a verifica integritatea fizică a coletelor, în momentul livrării, în prezența angajatului Fan Curier, și dreptul de a solicita întocmirea unui proces verbal care să constate deteriorările observate. Orice reclamație venită ulterior din partea cumpărătorului, nu poate fi luată în considerare. În cazul ridicării de la sediu, Cumpărătorul are obligația de a verifica integritatea produsului în prezența unui angajat ANDO COM SRL, Constanța, și de a aduce la cunoștința acestuia viciile aparente constatate. Astfel produsul poate fi înlocuit. Orice vicii aparente sau deteriorări (excluzând viciile ascunse) semnalate ulterior, nu pot fi luate în considerare.